באנר עולם התזונה



מהם תוספי התזונה המומלצים כאשר מבצעים פעילות ספורטיבית

ההחלטה לשמור על אורח חיים בריא מלווה פעמים רבות גם בהחלטה להפעיל את הגוף ולשמור על כושר לאורך זמן, מה שדורש לא מעט זמן ומחויבות. אלו שנכנסים למשטר אימונים ותזונה יודעים שהדרך לא פשוטה, אך המאמץ בהחלט משתלם כשהגוף נשאר צעיר ומאפשר לנו לנוע בחופשיות ובלי מגבלות. כחלק מאורח החיים של אימון ותזונה, חשוב לשלב גם תוספי תזונה שמשלימים את הצרכים התזונתיים הנדרשים שלא תמיד ניתן למלא עם אוכל. תוספי תזונה לספורטאים יכולים להוות את ההבדל בין גוף חזק לגוף שלא מקבל רכיבי תזונה הכרחיים, כך שחשוב שתכירו אותם לפני האימונים.

תוספי תזונה לספורטאים – על מה לא ניתן לוותר?

עולם תוספי התזונה התפתח בשנים האחרונות עקב הביקוש העולה וגדל לפתרונות יעילים לפיתוח הגוף. ישנם תוספי תזונה לספורטאים שעוסקים בפעילות גופנית כחלק ממשטר קבוע, אך לא כל אחד צריך אותם. לאלו מכם שמתחילים להתאמן, מומלץ לצרוך את תוספי התזונה הבאים שישלימו לכם את אורח החיים הבריא:

  1. אבקות חלבון – חלבון הוא אותו רכיב חיוני שבונה את השרירים בגופנו, ולכן לא ניתן לוותר עליו כאשר בוחרים תוספי תזונה לספורטאים. אבקות חלבון משלימות את הצורך המוגבר בחלבונים לאחר אימון, שעומד על 0.8-1.2 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל, ואבקות חלבון גם נקיות משומנים בניגוד למאכלים מסוימים שמכילים אותו.
  2. אבקות גיינרים – האבקות הללו מכילות חלבון בתוספת של פחמימות וכן ויטמינים ומינרלים, כך שהן משלימות את הצורך של הגוף ברכיבים החיונים הללו. אבקות גיינרים מאפשרות לגוף להעלות מסת שריר על ידי שילוב ייחודי בין פחמימות שהוא צריך לפני כל אימון וחלבונים שהוא צריך אחריו, כך שהן מהוות תוספי תזונה לספורטאים שלא ניתן לוותר עליהם.
  3. קריאטין – אנשים רבים שמתחילים במשטר אימונים נתקלים במכשול כשהם מרגישים שאינם יכולים להמשיך להתאמן מעבר לשלב מסוים. כאן נכנס לתמונה הקריאטין שמספק לגוף אנרגיה זמינה המאפשרת לו להמשיך להתאמן ולעלות במסת שריר, שזו המטרה של מתאמנים רבים.

כניסה למשטר אימונים היא חיונית עבור אורח חיים בריא, אך כדי להשיג תוצאות מיטביות, חשוב להיות מוכנים לכך. תוספי תזונה לספורטאים יאפשרו לכם להגדיל את הסיבולת שלכם וכןאת מסת השריר בגופכם, כך שתוכלו לראות ולהרגיש את התוצאות בפרק זמן קצר יחסית. התוספים הללו חיוניים לגוף ומשלימים את צורכי התזונה שנדרשים לו בעת אימון, כך שתוכלו להפיק את המיטב מכל אימון, ולשמור על כושר ובריאות לאורך זמן.